KissÁgica 2013.10.30. 21:38

Felébredtem...

Nagyon sok idő telt már el, mióta utoljára írtam. Bár rendszeresen megnyitottam ezt az oldalt, mert néha jó volt emlékezni néhány receptre innen, vagy akár ötletet venni amikor azon gondolkozom, mit is főzzek holnapra. És persze Eszter recepjeit nem mind ismerem olyan jól, hogy fejből tudjam, így azokat is innen lestem néha.

Lényeg a lényeg, hogy ha másnak nem is feltétlenül, nekem biztosan jó hogy létezik ez a blog, és már jóideje játszom a gondolattal, hogy újra írjak. Mert főzni továbbra is szeretek, ráadásul sokkal gyakrabban csinálom mostanában. Egyrészt mert a munkahelyem melletti menzát végleg száműztük az életünkből (a silány minőség és magas ár miatt) és felváltva főzünk egymásnak Andiékkal (kollégák, szintén egy pár), hogy hétköznap is finom, minőségi ételeket együnk ebédre, másrészt mert igyekszem a rengeteg tenni való mellett tudatosan is figyelni rá, hogy többet legyünk itthon és így több alkalmam legyen főzni.

Szó mi szó, ma megtöröm a jeget, leírok két gyors egyszerű vacsora ötletet, melyeket az elmúlt két napban készítettem. És terveim szerint a közeljövőben további recepteket osztok majd még meg itt.

Meleg csicseriborsó saláta:

Két kis fej lilahagymát felkockáztam, megfonnyasztottam oliva olajon és egy kis mustármagon és amikor már elkezdett barnulni, megszórtam sóval, borssal, chilivel és jó adag curryvel. Ezután ezt áttettem egy másik edénybe és a maradék olivaolajon 2 perc alatt megsütöttem egy üveg lecsepegtetett csicseriborsót majd hozzáöntöttem a hagymáshoz. Nagyon finom könnyű de ízletes vacsorának bizonyult. Viszont egy kis paradicsomot még elbírt volna, úgyhogy el is döntöttem, hogy legközelebb amikor már megsült a csicseriborsó, az utolsó fél percben rádobok majd néhány félbevágott koktélparadicsomot.

Bazsalikomos rikottakrém:

Ez egy nagyon egyszerű recept, tegnap improvizáltam amikor a Culinarisban realizáltam, hogy az imádott mediterrán sajtkrémet már nem lehet kapni. Tehát fogtam egy doboz rikottát, tettem hozzá egy nagy marék összevágott friss bazsalikomot, 5-6 szem csíkokra vágott félig aszalt paradicsomot, sót, borsot, pici chilit, 1-2 ek olívaolajat és egy pici reszelt parmezánt. Ezt kentük friss kenyérre, és isteni könnyű ize volt, máskor is meg fogom csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr895607051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása