Szinyóre 2010.12.09. 13:36

Beindult a karácsonyi rohanás...meg Ágicánál is besűrösödtek az események....de majd ő mesél :)))))) - így aztán alig marad időnk főzni, nehogy még blogolni is róla.

Én a múlt hétvégét Hamburgban töltöttem, ahol a kis sógorom szerelme, Sári elkalauzolt minket egy nagyon szuper kis étterembe - ahol megkóstolhattunk egy igazi specialitást, amit úgy gondoltam érdemes itt megemlíteni, éspedig a -"Flammkuchen"-t. Ezt úgy kell elképzelni mint egy pizza, aminek már olyan nagyon vékony a tésztája, hogy szinte nincs is (talán mint egy palacsinta tészta, csak éppen ropogósra sütve), és erre aztán mindenféle feltétet tesznek, de tényleg mindent, gondolok itt pl. camamberre áfonyával, datolyára pármai sonkával....de persze vannak klasszikusok is: a speck + hagyma, vagy a ruccolás parmezános. Nagyon finom és nagyon extra!!!Drága férjem szavaival élve: "a pizza elmehet a ....-ba" - de tényleg azt kell mondjam, hogy ez volt a legjobb pizza-féleség amit valaha ettem, pedig jártam már pár helyen Olaszországban is, és eddig azt hittem hogy a Pármában megkóstolt friss pármai sonkás pizzát nem fogja überelni semmi sem. Próbáltuk megszerezni ennek a finomságnak a receptjét, de az étterem konyhájában nem voltak hajlandóak elárulni semmit sem...de majd a neten utána járok, és ha meg van a tuti, amit le is tesztelek, akkor az biztos hogy olvashattok majd róla!

Addig is egy fotó ízelítőnek:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr212504288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása