Szinyóre 2011.01.04. 11:25

Pizza csiga

Pizza csiga (saját fejlesztés)

 

Még egy utolsó recept: ezt sütöttem a szilveszteri buliba, és szokás szerint nagy sikere volt. Mivel annyian kértétek megosztom Veletek ezt is – bár ez tényleg annyira egyszerű, hogy hihetetlen. Az ötletem onnan jött, hogy egy időben nagyon rá voltam állva a jó kis büfés pizzacsigára, és úgy gondoltam miért is ne lehetne ezt miniben is elkészíteni, és mint aprósütit kínálni vendégségben. Azóta számtalanszor csináltam, és mindig osztatlan sikert arat!

 

Hozzávalók:

2-3 mélyhűtőtt leveles tészta

pizzakrém (szigorúan a klasszik tubusos) + saját készítésű szósz: paradicsomból, oregánóból…

30 dkg főtt füstölt tarja

2-3 hegyes erős paprika

1 kukorica konzerv

oregano

sajt

 

Kiolvasztjuk a tésztát, majd téglalap alakúra nyújtjuk (2-3mm vastag). Ezt megkenjük a pizzakrémmel, és nagyon fontos hogy valóban a régi jó kis tubusos pizzakrémet használjuk, mert ettől lesz olyan büfés-klasszikus! Emellett tehetünk rá még saját készítésű szószt is, vagy éppen megmaradt bolognai spagetti mártást, vagy chilis babot (én már ezzel is próbáltam, mivel egyszer eléggé túlfőztem magam belőle)….lényeg, hogy kerüljön rá a pizzakrémből is. Ez után megszórjuk oregánóval, rátesszük a kockára vágott tarját, a kukoricát, a felaprított hegyes erős paprikát és egy kis sajtot – illetve tegyünk bele bármit, amit jónak gondolunk: maradék felvágottak, nyitott borsó konzerv, bolognai szósz, hagyma, póréhagyma…..majd kissé megsózzuk, és végül feltekerjük. Ezt megkenjük tojással, hogy szép fénye legyen. Majd fogjuk a tekercsünket és kb. ujjnyi vastagságú szeleteket vágunk belőle, amiket szépen tepsire fektetünk (amibe már belehelyeztük a szilikon lapunkat, hogy ne ragadjon le), kissé megnyomkodjuk őket, hogy szép kerek formákat kapjunk. Ez után sajtot szórunk rá, és mehet is a 180 fokos sütőbe, ahol addig sütjük amíg meg nem pirulnak, kb. 10-15 perc. Iszonyú egyszerű, szinte elronthatatlan, szóval hajrá!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr302559520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása