KissÁgica 2010.11.23. 17:20

 

Tegnap este főzőcskézni támadt kedvem, de mivel nem akartam se túl nehezet enni se túl sok időt tölteni a konyhában, így egy tepsiben sült tésztát improvizáltam, hogy mire hazaért Ati az edzésből pont készen is volt.

Még egy régről megmaradt csomag szivecskés durum tésztát főztem meg hozzá :)

Miközben az rotyogott, néhány szelet pármai sonkát hirtelen megpirítottam serpenyőben. Ezeket félretettem, majd foghagymás olajon spenótot pároltam némi borssal, sóval és főzőtejszínnel. A leszűrt tésztával összekevertem ezt a masszát, beletettem az apróra vágott sonkát, némi aszalt paradicsomot, félbevágott koktélparadicsomot, rikottát és még egy kis plusz tejszínt, mert úgy ítéltem, azt még kívánja. Összekevertem kicsit, bele a tepsibe, a tetejére még egy kis rikotta és parmezán sajt gazdagon. Kb fél órát sütöttem, míg a sajt meg nem pirult.

Nagyon finom lett (bár legközelebb az egész doboz rikottát bele fogom tenni és még több sajtot a tetejére).

Hozzá 2010-es Dúzsi Új Rosét ittunk, ami isteni választásnak bizonyult ehhez az ételhez, nagyon passzolt, már-már belesimult az ízébe. Először egy Béla Bandi Savignont kóstoltunk hozzá...de hát ég és föld volt. Bár azt is nagyon szeretem, de ehhez mindenképp a rosét ajánlom.

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr382468355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása